???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
56521
|
Překlad: |
Neuctivé chování zákazníků jako výzva pro firmy a zaměstnance
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
ger
|
Ročník: |
73
|
Číslo: |
5
|
Rozsah (stránky): |
s. 174-179
|
Název zdroje: |
Sicher ist Sicher
|
Rok vydání: |
2022
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Respektloses Verhalten
|
Název: |
Respektloses Verhalten der Kundschaft als Herausforderung für Unternehmen und Beschäftigte
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
zákazníci
chování
služby
pracovníci
komunikace mezilidská
interakce
projekty
|
Autor: |
Kock,Klaus
Kutzner, Edelgard
Ulland,Ninja
|
Anotace: |
Práce v prodeji neznamená jen orientovat se ve zboží a cenách. Zaměstnanci, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky, musí být citliví, flexibilní a přizpůsobovat se zákazníkům. Pro mnoho obchodníků je jednání s lidmi to, co pro ně dělá práci v maloobchodě zajímavou. V posledních letech si však stále častěji stěžují na neúctu ze strany zákazníků. To byl důvod pro zahájení projektu RespectWork. Respekt je totiž základem práce v prodeji a obchodu. Zatím byla zpracována analýza interakce mezi zaměstnanci a zákazníky, která je posuzována nad rámec subjektivního pohledu. V úvahu jsou brány rámcové podmínky interakce, aby se zjistily možnosti změny poměrů, zejména organizačních podmínek nebo pravidel pro zacházení se zákazníky.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|