Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 56521
Překlad: Neuctivé chování zákazníků jako výzva pro firmy a zaměstnance
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: ger
Ročník: 73
Číslo: 5
Rozsah (stránky): s. 174-179
Název zdroje: Sicher ist Sicher
Rok vydání: 2022
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Respektloses Verhalten
Název: Respektloses Verhalten der Kundschaft als Herausforderung für Unternehmen und Beschäftigte
Další názvová informace:
Klíčové slovo: zákazníci
chování
služby
pracovníci
komunikace mezilidská
interakce
projekty
Autor: Kock,Klaus
Kutzner, Edelgard
Ulland,Ninja
Anotace: Práce v prodeji neznamená jen orientovat se ve zboží a cenách. Zaměstnanci, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky, musí být citliví, flexibilní a přizpůsobovat se zákazníkům. Pro mnoho obchodníků je jednání s lidmi to, co pro ně dělá práci v maloobchodě zajímavou. V posledních letech si však stále častěji stěžují na neúctu ze strany zákazníků. To byl důvod pro zahájení projektu RespectWork. Respekt je totiž základem práce v prodeji a obchodu. Zatím byla zpracována analýza interakce mezi zaměstnanci a zákazníky, která je posuzována nad rámec subjektivního pohledu. V úvahu jsou brány rámcové podmínky interakce, aby se zjistily možnosti změny poměrů, zejména organizačních podmínek nebo pravidel pro zacházení se zákazníky.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: