Anotace: |
Od doby pandemických omezení se tématem stala virtuální spolupráce a zvýšil se počet komunikačních platforem. Mnoho zaměstnanců je však již delší dobu vystaveno fenoménu, že jejich práce musí být dokumentována na stále větším počtu platforem a zároveň musí komunikovat se zákazníky a kolegy prostřednictvím více elektronických médií. Výsledkem je zvýšený počet informací, které hlásí určité změny a události v reálném čase. Autor prezentuje svůj vzorec "akutního šílenství", tedy zátěže pro zaměstnance, která je vystavuje stresu z virtuální práce s více elektronickými médii. Podle jeho názoru práce s mnoha komunikačními a informačními kanály nemá ani ekonomický efekt ? zabývat se nadbytečnými činnostmi neslouží výsledku, ale zvyšuje námahu. Cílem autora je poskytnout argumenty a přístupy pro další zlepšení, zahájení diskusí na mnoha úrovních, počínaje návrhem využití technologií, organizací práce a osobními dovednostmi zaměstnanců, snížit stres způsobený virtuální komunikací, informacemi v reálném čase a intenzifikací práce na zdravé úrovni.
|