Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 28311
Překlad: Participativní integrace vzdělávacích a asistenčních systémů: vývoj systému pro navrhování procesů na základě organizačně-pedagogického přístupu
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: ger
Ročník: 75
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 455-469
Název zdroje: Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
Rok vydání: 2021
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Lern- und Assistenzsysteme
Název: Lern- und Assistenzsysteme partizipativ integrieren
Další názvová informace: Entwicklung einer Systematik zur Prozessgestaltung auf Basis eines organisationspädagogischen Ansatzes
Klíčové slovo: pedagogika
sdílení znalostí
systémy asistenční
systémy vzdělávací
učení podnikové
učení se
Autor: Keller, Alinde
Anotace: Článek se zabývá procesem integrace učících se a asistenčních systémů (Lern- und Assistenzsystemen, LAS) do pracovních systémů ve výrobě. Cílem takového procesu je využít potenciál přijatého systému LAS, který podporuje učení a vytváří ekonomické přínosy pro konkrétní požadavky ve firmách. Z hlediska organizační pedagogiky proto článek rozvíjí procesy reflexe, překladu, vyjednávání a vytváření vizí jako postupy tvorby znalostí v rámci participativního přístupu. V rámci výzkumného přístupu založeného na odpovídajících pedagogických principech je navržen vzdělávací systém, vycházející nejen z teorie, ale i praktických zkušeností se začleněním systému LAS do okruhu činností souvisejících s údržbou pracovišť. Cílem tohoto systému je podpořit ty aktéry v praxi, kteří navrhují proces vývoje (učící se) inovace založené na LAS ve firmách
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: