???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
28311
|
Překlad: |
Participativní integrace vzdělávacích a asistenčních systémů: vývoj systému pro navrhování procesů na základě organizačně-pedagogického přístupu
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
ger
|
Ročník: |
75
|
Číslo: |
4
|
Rozsah (stránky): |
s. 455-469
|
Název zdroje: |
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
|
Rok vydání: |
2021
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Lern- und Assistenzsysteme
|
Název: |
Lern- und Assistenzsysteme partizipativ integrieren
|
Další názvová informace: |
Entwicklung einer Systematik zur Prozessgestaltung auf Basis eines organisationspädagogischen Ansatzes
|
Klíčové slovo: |
pedagogika
sdílení znalostí
systémy asistenční
systémy vzdělávací
učení podnikové
učení se
|
Autor: |
Keller, Alinde
|
Anotace: |
Článek se zabývá procesem integrace učících se a asistenčních systémů (Lern- und Assistenzsystemen, LAS) do pracovních systémů ve výrobě. Cílem takového procesu je využít potenciál přijatého systému LAS, který podporuje učení a vytváří ekonomické přínosy pro konkrétní požadavky ve firmách. Z hlediska organizační pedagogiky proto článek rozvíjí procesy reflexe, překladu, vyjednávání a vytváření vizí jako postupy tvorby znalostí v rámci participativního přístupu. V rámci výzkumného přístupu založeného na odpovídajících pedagogických principech je navržen vzdělávací systém, vycházející nejen z teorie, ale i praktických zkušeností se začleněním systému LAS do okruhu činností souvisejících s údržbou pracovišť. Cílem tohoto systému je podpořit ty aktéry v praxi, kteří navrhují proces vývoje (učící se) inovace založené na LAS ve firmách
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|