Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Lern- und Assistenzsysteme partizipativ integrieren |
Další názvová informace:
|
Entwicklung einer Systematik zur Prozessgestaltung auf Basis eines organisationspädagogischen Ansatzes |
Překlad:
|
Participativní integrace vzdělávacích a asistenčních systémů: vývoj systému pro navrhování procesů na základě organizačně-pedagogického přístupu |
Autor:
|
Keller, Alinde |
Klíčové slovo:
|
pedagogika sdílení znalostí systémy asistenční systémy vzdělávací učení podnikové učení se |
Anotace:
|
Článek se zabývá procesem integrace učících se a asistenčních systémů (Lern- und Assistenzsystemen, LAS) do pracovních systémů ve výrobě. Cílem takového procesu je využít potenciál přijatého systému LAS, který podporuje učení a vytváří ekonomické přínosy pro konkrétní požadavky ve firmách. Z hlediska organizační pedagogiky proto článek rozvíjí procesy reflexe, překladu, vyjednávání a vytváření vizí jako postupy tvorby znalostí v rámci participativního přístupu. V rámci výzkumného přístupu založeného na odpovídajících pedagogických principech je navržen vzdělávací systém, vycházející nejen z teorie, ale i praktických zkušeností se začleněním systému LAS do okruhu činností souvisejících s údržbou pracovišť. Cílem tohoto systému je podpořit ty aktéry v praxi, kteří navrhují proces vývoje (učící se) inovace založené na LAS ve firmách |
Jazyk dokumentu:
|
ger |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Lern- und Assistenzsysteme |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}