Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Das Zusammenspiel individuellen und organisationalen Lernens |
Další názvová informace:
|
ein Review der neueren Literatur |
Překlad:
|
Souhra individuálního a organizačního učení: přehled nejnovější literatury |
Autor:
|
Mynarek, Felix |
Klíčové slovo:
|
faktory literatura přehledy sdílení znalostí týmy pracovní učení podnikové učení se |
Anotace:
|
Důležitost učení v organizacích a jejich prostřednictvím je patrná z vysokého počtu vědeckých publikací a je také patrná ze snahy organizací zaměřit se na organizační učení. Organizační učení by mělo přispívat k udržitelnému zlepšování, agilitě a odolnosti. Cílem literární rešerše je prozkoumat význam učení v letech 2016-2021 s využitím databází ScienceDirect, Sage Journals a Wiley od individuální po organizační úroveň a identifikovat zejména faktory, které ovlivňují interakci tří úrovní aktérů (jednotlivec, skupina, organizace) a podmiňují tak organizační učení. Z přehledu literatury vyplývá, že o učení v organizacích je třeba na jedné straně uvažovat ve smyslu vzájemného působení uvedených úrovní a na druhé straně, že na učení mají vliv jak individuální, tak skupinové a organizační faktory. Z výsledků lze zejména vyvodit závěr, že interakce v organizaci a výměna a sdílení znalostí patří mezi relevantní faktory ovlivňující organizační učení. |
Jazyk dokumentu:
|
ger |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Das Zusammenspiel |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}