Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Jak jednat s pracovníky různých vlastností a typů |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
Urban, Jan |
Klíčové slovo:
|
osobnosti typologie vztahy mezilidské |
Anotace:
|
Jsou lidé, se kterými si rozumíme téměř na prvý pohled, i ti, se kterými si příliš nerozumíme ani po čase. Například proto, že se nám zdají příliš pomalí nebo naopak zbrklí, nerozhodní, příliš emocionální, přespříliš opatrní, nebo zbytečně impulzívní. Jedním z psychologických nástrojů, které nám mohou pomoci zvýšit schopnost vycházet s druhými, jsou typologie pracovníků. Článek se zabývá hlavními povahovými typologiemi ve vztahu k práci, umožňujícími lepší pochopení povahy osob včetně jejich silných i slabších stránek. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Práce a mzda |
Ročník:
|
70 |
Číslo:
|
7-8 |
Rozsah (stránky):
|
s. 49-54 |
Rok vydání:
|
2022 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
jak jednat |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}