Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 28835
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník: 70
Číslo: 7-8
Rozsah (stránky): s. 49-54
Název zdroje: Práce a mzda
Rok vydání: 2022
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: jak jednat
Název: Jak jednat s pracovníky různých vlastností a typů
Další názvová informace:
Klíčové slovo: osobnosti
typologie
vztahy mezilidské
Autor: Urban, Jan
Anotace: Jsou lidé, se kterými si rozumíme téměř na prvý pohled, i ti, se kterými si příliš nerozumíme ani po čase. Například proto, že se nám zdají příliš pomalí nebo naopak zbrklí, nerozhodní, příliš emocionální, přespříliš opatrní, nebo zbytečně impulzívní. Jedním z psychologických nástrojů, které nám mohou pomoci zvýšit schopnost vycházet s druhými, jsou typologie pracovníků. Článek se zabývá hlavními povahovými typologiemi ve vztahu k práci, umožňujícími lepší pochopení povahy osob včetně jejich silných i slabších stránek.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: