Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 28134
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník: 69
Číslo: 9
Rozsah (stránky): s. 47-52
Název zdroje: Práce a mzda
Rok vydání: 2021
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory:
Název: Využití chatbotů v praxi HR
Další názvová informace:
Klíčové slovo: chatboti
inteligence umělá
limity
personalistika
technologie moderní
využití
Autor: Farkačová, Lenka
Anotace: Spolu s postupným vývojem nových technologií a umělé inteligence dochází k růstu potenciálu aplikace těch automatizovaných řešení, která mohou ulehčit každodenní práci zaměstnanců napříč celou organizací. Jedním z těchto řešení jsou i chatboti. Chatboti jsou v zásadě softwarové nástroje, které pomáhají simulovat lidskou konverzaci (chatování), ale nejen to, jejich potenciál je mnohem větší. Ač se může zdát, že chatboti jsou novinkou, není tomu tak. Tento software existuje již desítky let, ovšem až nyní je možné plně využít jeho potenciál i pro oblast řízení lidských zdrojů. Článek se věnuje tomu, jak konkrétně chatboty využít v rámci personální práce a kde jsou jejich limity.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: