Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Využití chatbotů v praxi HR |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
Farkačová, Lenka |
Klíčové slovo:
|
chatboti inteligence umělá limity personalistika technologie moderní využití |
Anotace:
|
Spolu s postupným vývojem nových technologií a umělé inteligence dochází k růstu potenciálu aplikace těch automatizovaných řešení, která mohou ulehčit každodenní práci zaměstnanců napříč celou organizací. Jedním z těchto řešení jsou i chatboti. Chatboti jsou v zásadě softwarové nástroje, které pomáhají simulovat lidskou konverzaci (chatování), ale nejen to, jejich potenciál je mnohem větší. Ač se může zdát, že chatboti jsou novinkou, není tomu tak. Tento software existuje již desítky let, ovšem až nyní je možné plně využít jeho potenciál i pro oblast řízení lidských zdrojů. Článek se věnuje tomu, jak konkrétně chatboty využít v rámci personální práce a kde jsou jejich limity. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Práce a mzda |
Ročník:
|
69 |
Číslo:
|
9 |
Rozsah (stránky):
|
s. 47-52 |
Rok vydání:
|
2021 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
vyuziti chatbotu |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}