Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Přitažlivý interaktivní design |
Další názvová informace:
|
|
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Anderson, Stephen P. |
Klíčové slovo:
|
aplikace design estetika funkce příručky tvorba |
Anotace:
|
Aby byl design skutečně efektivní a atraktivní, je třeba znát nejen estetická a grafická pravidla, ale především lidské vnímání, chování a rozhodování. Zkušený designér a znalec psychologie uživatelů na desítkách příkladů a rozhovorů z praxe představuje obecně platná pravidla, která jsou klíčem k úspěchu. Ať už je cílem cokoli, kde do hry vstupuje interakce s lidským faktorem, zajistí návrhu nejen funkčnost, ale i spolehlivost a příjemnost při používání, odolnost vůči chybám a zejména přetrvávající dojem užitečnosti a významnosti pro příjemce. Výklad se věnuje mimo jiné těmto tématům: kdy je estetika designu funkční a kdy je spíš na škodu; kak lidem produkt přiblížit na základě asociací a kontextu; kde a jakým způsobem zapojit do návrhu vtip; jak pomocí odměn a ukazatelů vývoje uživatele stimulovat; co udělat, aby skrze daný produkt lidé vyjadřovali svou osobnost; jak efektivně strukturovat formuláře, aby zatěžovaly co nejméně; vliv slov, řazení, ukotvení a srozumitelnost textových informací; jak do návrhu vhodně zakomponovat herní mechanismy; zvýšení kvality a prestiže pomocí nedostatku a nedostupnosti. |
Vydání:
|
1. vyd. |
Místo vydání:
|
Brno |
Nakladatel:
|
Computer Press |
Rok vydání:
|
2012 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
240 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
, |
ISBN:
|
978-80-251-3722-2 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}