Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Development and evaluation of context-based assessment system for visualization-enhanced construction safety education |
Další názvová informace:
|
Akeem Pedro a kolektiv |
Překlad:
|
Vývoj a hodnocení kontextově založeného systému pro výuku v oblasti bezpečnosti na stavbách s využitím vizualizací |
Autor:
|
Pedro, Akeem |
Klíčové slovo:
|
bezpečnost práce hodnocení realita virtuální stavebnictví studenti vizualizace výuka vzdělávání |
Anotace:
|
Pracoviště ve stavebnictví patří mezi jedna z nejnebezpečnějších. Výuka bezpečnosti práce je pro podporu absolventů schopných zajistit bezpečné stavební práce zásadní. Současné metody hodnocení studentů v pedagogice však nezjistí, zda mají k dispozici znalosti a dovednosti z oblasti bezpečnosti, které jsou v praxi vyžadovány. Tento článek si klade za cíl vyřešit tento problém navržením kontextově založeného hodnocení žáků pro vzdělávání v oblasti bezpečnosti staveb. Autoři vyvinuli nový systém hodnocení postavený na systému otázek k teorii bezpečnosti se zvýšenou vizualizací, ke scénářům inspekce místa a kontroly bezpečnosti práce. Kognitivní dopad hodnotícího přístupu je zkoumán pomocí indexu úkolů dle NASA a jeho účinnost je ověřována zkouškami pedagogů. Výsledky ukazují, že navrhovaný systém má významný potenciál jako inovativní nástroj pro posuzování výchovy k bezpečnosti. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Development and evaluation of context based assessment system |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}