Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 27391
Překlad: Vývoj a hodnocení kontextově založeného systému pro výuku v oblasti bezpečnosti na stavbách s využitím vizualizací
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 26
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 811-823
Název zdroje: International Journal of Occupational Safety and Ergonomics
Rok vydání: 2020
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Development and evaluation of context based assessment system
Název: Development and evaluation of context-based assessment system for visualization-enhanced construction safety education
Další názvová informace: Akeem Pedro a kolektiv
Klíčové slovo: bezpečnost práce
hodnocení
realita virtuální
stavebnictví
studenti
vizualizace
výuka
vzdělávání
Autor: Pedro, Akeem
Anotace: Pracoviště ve stavebnictví patří mezi jedna z nejnebezpečnějších. Výuka bezpečnosti práce je pro podporu absolventů schopných zajistit bezpečné stavební práce zásadní. Současné metody hodnocení studentů v pedagogice však nezjistí, zda mají k dispozici znalosti a dovednosti z oblasti bezpečnosti, které jsou v praxi vyžadovány. Tento článek si klade za cíl vyřešit tento problém navržením kontextově založeného hodnocení žáků pro vzdělávání v oblasti bezpečnosti staveb. Autoři vyvinuli nový systém hodnocení postavený na systému otázek k teorii bezpečnosti se zvýšenou vizualizací, ke scénářům inspekce místa a kontroly bezpečnosti práce. Kognitivní dopad hodnotícího přístupu je zkoumán pomocí indexu úkolů dle NASA a jeho účinnost je ověřována zkouškami pedagogů. Výsledky ukazují, že navrhovaný systém má významný potenciál jako inovativní nástroj pro posuzování výchovy k bezpečnosti.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: