???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
27391
|
Překlad: |
Vývoj a hodnocení kontextově založeného systému pro výuku v oblasti bezpečnosti na stavbách s využitím vizualizací
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
eng
|
Ročník: |
26
|
Číslo: |
4
|
Rozsah (stránky): |
s. 811-823
|
Název zdroje: |
International Journal of Occupational Safety and Ergonomics
|
Rok vydání: |
2020
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Development and evaluation of context based assessment system
|
Název: |
Development and evaluation of context-based assessment system for visualization-enhanced construction safety education
|
Další názvová informace: |
Akeem Pedro a kolektiv
|
Klíčové slovo: |
bezpečnost práce
hodnocení
realita virtuální
stavebnictví
studenti
vizualizace
výuka
vzdělávání
|
Autor: |
Pedro, Akeem
|
Anotace: |
Pracoviště ve stavebnictví patří mezi jedna z nejnebezpečnějších. Výuka bezpečnosti práce je pro podporu absolventů schopných zajistit bezpečné stavební práce zásadní. Současné metody hodnocení studentů v pedagogice však nezjistí, zda mají k dispozici znalosti a dovednosti z oblasti bezpečnosti, které jsou v praxi vyžadovány. Tento článek si klade za cíl vyřešit tento problém navržením kontextově založeného hodnocení žáků pro vzdělávání v oblasti bezpečnosti staveb. Autoři vyvinuli nový systém hodnocení postavený na systému otázek k teorii bezpečnosti se zvýšenou vizualizací, ke scénářům inspekce místa a kontroly bezpečnosti práce. Kognitivní dopad hodnotícího přístupu je zkoumán pomocí indexu úkolů dle NASA a jeho účinnost je ověřována zkouškami pedagogů. Výsledky ukazují, že navrhovaný systém má významný potenciál jako inovativní nástroj pro posuzování výchovy k bezpečnosti.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|