Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Myslete na lidi, ne na zaměstnance |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
Šimčíková, Klára |
Klíčové slovo:
|
kultura podniková kvalita práce podniky vztahy mezilidské zaměstnanci zkušenosti |
Anotace:
|
Firmy se v rámci zaměstnanecké zkušenosti snaží nejčastěji zpříjemnit čas strávený na pracovišti. Na význam a smysl práce se zapomíná. V oboru HR je zaměstnanecká zkušenost už několik let předním tématem. Ale odkud se ale vlastně zaměstnanecká zkušenost vzala? Vznik pojmu souvisí se zákaznickou zkušeností a snahou firem chovat se ke svým lidem jako k zákazníkům, aby zaměstnanci byli spokojenější, produktivnější a zlepšovali finanční výsledky. Na rozdíl od zákazníků mají zaměstnanci se zaměstnavateli dlouhodobější vztahy. Zkušenost zaměstnanců je sociální: staví na kultuře a vztazích s ostatními a jde nad rámec potřeb jednotlivce. V neposlední řadě požadují zaměstnanci více, chtějí kariéru, účel a smysl své práce. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Moderní řízení |
Ročník:
|
|
Číslo:
|
6 |
Rozsah (stránky):
|
nezadáno |
Rok vydání:
|
2019 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Myslete na lidi, ne na zaměstnance |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}