Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Myslete na lidi, ne na zaměstnance
Další názvová informace:
Překlad:
Autor: Šimčíková, Klára
Klíčové slovo: kultura podniková
kvalita práce
podniky
vztahy mezilidské
zaměstnanci
zkušenosti
Anotace: Firmy se v rámci zaměstnanecké zkušenosti snaží nejčastěji zpříjemnit čas strávený na pracovišti. Na význam a smysl práce se zapomíná. V oboru HR je zaměstnanecká zkušenost už několik let předním tématem. Ale odkud se ale vlastně zaměstnanecká zkušenost vzala? Vznik pojmu souvisí se zákaznickou zkušeností a snahou firem chovat se ke svým lidem jako k zákazníkům, aby zaměstnanci byli spokojenější, produktivnější a zlepšovali finanční výsledky. Na rozdíl od zákazníků mají zaměstnanci se zaměstnavateli dlouhodobější vztahy. Zkušenost zaměstnanců je sociální: staví na kultuře a vztazích s ostatními a jde nad rámec potřeb jednotlivce. V neposlední řadě požadují zaměstnanci více, chtějí kariéru, účel a smysl své práce.
Jazyk dokumentu: cze
Název zdroje: Moderní řízení
Ročník:
Číslo: 6
Rozsah (stránky): nezadáno
Rok vydání: 2019
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuMyslete na lidi, ne na zaměstnance
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}