Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26305
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník:
Číslo: 6
Rozsah (stránky): nezadáno
Název zdroje: Moderní řízení
Rok vydání: 2019
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Myslete na lidi, ne na zaměstnance
Název: Myslete na lidi, ne na zaměstnance
Další názvová informace:
Klíčové slovo: kultura podniková
kvalita práce
podniky
vztahy mezilidské
zaměstnanci
zkušenosti
Autor: Šimčíková, Klára
Anotace: Firmy se v rámci zaměstnanecké zkušenosti snaží nejčastěji zpříjemnit čas strávený na pracovišti. Na význam a smysl práce se zapomíná. V oboru HR je zaměstnanecká zkušenost už několik let předním tématem. Ale odkud se ale vlastně zaměstnanecká zkušenost vzala? Vznik pojmu souvisí se zákaznickou zkušeností a snahou firem chovat se ke svým lidem jako k zákazníkům, aby zaměstnanci byli spokojenější, produktivnější a zlepšovali finanční výsledky. Na rozdíl od zákazníků mají zaměstnanci se zaměstnavateli dlouhodobější vztahy. Zkušenost zaměstnanců je sociální: staví na kultuře a vztazích s ostatními a jde nad rámec potřeb jednotlivce. V neposlední řadě požadují zaměstnanci více, chtějí kariéru, účel a smysl své práce.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: