???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
26305
|
Překlad: |
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
cze
|
Ročník: |
|
Číslo: |
6
|
Rozsah (stránky): |
nezadáno
|
Název zdroje: |
Moderní řízení
|
Rok vydání: |
2019
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Myslete na lidi, ne na zaměstnance
|
Název: |
Myslete na lidi, ne na zaměstnance
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
kultura podniková
kvalita práce
podniky
vztahy mezilidské
zaměstnanci
zkušenosti
|
Autor: |
Šimčíková, Klára
|
Anotace: |
Firmy se v rámci zaměstnanecké zkušenosti snaží nejčastěji zpříjemnit čas strávený na pracovišti. Na význam a smysl práce se zapomíná. V oboru HR je zaměstnanecká zkušenost už několik let předním tématem. Ale odkud se ale vlastně zaměstnanecká zkušenost vzala? Vznik pojmu souvisí se zákaznickou zkušeností a snahou firem chovat se ke svým lidem jako k zákazníkům, aby zaměstnanci byli spokojenější, produktivnější a zlepšovali finanční výsledky. Na rozdíl od zákazníků mají zaměstnanci se zaměstnavateli dlouhodobější vztahy. Zkušenost zaměstnanců je sociální: staví na kultuře a vztazích s ostatními a jde nad rámec potřeb jednotlivce. V neposlední řadě požadují zaměstnanci více, chtějí kariéru, účel a smysl své práce.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|