???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
26820
|
Překlad: |
Produktivita interaktivních služeb náročných na znalosti
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
ger
|
Ročník: |
74
|
Číslo: |
1
|
Rozsah (stránky): |
s. 34-43
|
Název zdroje: |
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
|
Rok vydání: |
2020
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Produktivitat
|
Název: |
Produktivität von wissensintensiven, interaktiven Dienstleistungen
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
interakce
práce interaktivní
produktivita
služby
znalosti
|
Autor: |
Petz, Andreas
|
Anotace: |
Tradiční přístupy k hodnocení produktivity nezohledňují vlastnosti interaktivních služeb náročných na znalosti. Příspěvek proto představuje model produktivity služeb založených na znalostech, který umožňuje integrované a komplexní hodnocení produktivity z pohledu zákazníka a poskytovatele služeb. Základní rozšířené chápání produktivity považuje produktivitu za výsledek souhry dimenzí účinnosti, efektivity a spokojenosti zákazníků. Byl proveden online průzkum (N = 386), aby se prozkoumaly postulované vztahy mezi příčinami a faktory úspěchu. Zjištění umožňují vývojovým vědám v oblasti služeb a průmyslového inženýrství vyvinout nové koncepce a metodiky.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|