Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26820
Překlad: Produktivita interaktivních služeb náročných na znalosti
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: ger
Ročník: 74
Číslo: 1
Rozsah (stránky): s. 34-43
Název zdroje: Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
Rok vydání: 2020
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Produktivitat
Název: Produktivität von wissensintensiven, interaktiven Dienstleistungen
Další názvová informace:
Klíčové slovo: interakce
práce interaktivní
produktivita
služby
znalosti
Autor: Petz, Andreas
Anotace: Tradiční přístupy k hodnocení produktivity nezohledňují vlastnosti interaktivních služeb náročných na znalosti. Příspěvek proto představuje model produktivity služeb založených na znalostech, který umožňuje integrované a komplexní hodnocení produktivity z pohledu zákazníka a poskytovatele služeb. Základní rozšířené chápání produktivity považuje produktivitu za výsledek souhry dimenzí účinnosti, efektivity a spokojenosti zákazníků. Byl proveden online průzkum (N = 386), aby se prozkoumaly postulované vztahy mezi příčinami a faktory úspěchu. Zjištění umožňují vývojovým vědám v oblasti služeb a průmyslového inženýrství vyvinout nové koncepce a metodiky.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: