Výzkumné výstupy VÚBP

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Datum publikování: 27. 12. 2019 0:00:00
URL: https://www.bozpinfo.cz/node/76711/pdf-export
Připojené soubory: znalosti-ucitelu-pro-vzdelavani-zaku-v-bozp
Název zdroje: Časopis výzkumu a aplikací v profesionální bezpečnosti (JOSRA)
Ročník: 12
Číslo projektu: VUS4_05_VÚBP
Rozsah (stránky): 8 s.
Rok vydání: 2019
Název a podnázev v AJ: Knowledge of teachers for students´ education in OSH - results of the survey in some faculties for teachers´ training in the territory of Moravia
Druh výsledku: Jost
Podnázev: výsledky terénního šetření na vybraných středních školách Kraje Vysočina
Název projektu: Stanovení požadavků na znalosti učitelů středních škol pro kvalitní a účinné vzdělávání žáků v BOZP
Počet stran: 38
Nakladatel: Výzkumný ústav bezpečnosti práce
Typ projektu: Institucionální podpora MPSV
Název projektu: Stanovení požadavků na znalosti učitelů středních škol pro kvalitní a účinné vzdělávání žáků v BOZP
Název: Znalosti učitelů pro vzdělávání žáků v BOZP
Další názvová informace: výsledky průzkumu na vybraných fakultách připravujících učitele Olomouckého, Moravskoslezského a Jihomoravského kraje
Klíčové slovo: vzdělávání
BOZP
učitelé
znalosti
kompetence
školy vysoké
průzkumy
Autor: Kuhnová, Irena
Růžička, Jakub
Anotace: Předkládaný článek se zaměřuje na pregraduální vzdělávání pedagogů odborných předmětů středních škol v oblasti BOZP. Shrnuje výsledky průzkumu stavu pregraduálního vzdělávání a rozvoje kompetencí budoucích učitelů středních škol v BOZP na vybraných fakultách připravujících učitele v České republice. Průzkum byl proveden v  rámci výzkumného úkolu „Stanovení požadavků na znalosti učitelů středních škol pro kvalitní a účinné vzdělávání žáků BOZP“ řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., který je součástí balíčku výzkumných projektů institucionální podpory, podporovaných Ministerstvem práce a sociálních věcí v letech 2018 až 2019.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: