Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26477
Překlad názvu:
Vydání: 1. vyd.
Rok vydání: 2014
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Expert
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 289 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-4843-6
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Emoce v marketingu
Další názvová informace: jak oslovit srdce zákazníka
Klíčové slovo: emoce
chování
inteligence
marketing
Autor: Vysekalová, Jitka
Anotace: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: