Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26476
Překlad názvu:
Vydání: 1. vyd.
Rok vydání: 2010
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Expert
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 303 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-3622-8
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Moderní marketingová komunikace
Další názvová informace:
Klíčové slovo: Internet
kampaně
komunikace
marketing
trendy
Autor: Přikrylová, Jana
Anotace: Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: