Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Moderní marketingová komunikace |
Další názvová informace:
|
|
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Přikrylová, Jana |
Klíčové slovo:
|
Internet kampaně komunikace marketing trendy |
Anotace:
|
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. |
Vydání:
|
1. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Grada Publishing |
Rok vydání:
|
2010 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
Expert |
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
303 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
, |
ISBN:
|
978-80-247-3622-8 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}