Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26475
Překlad názvu:
Vydání: 1. vyd.
Rok vydání: 2011
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Expert
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 356 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-3528-3
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Chování zákazníka
Další názvová informace: jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
Klíčové slovo: chování
neuromarketing
reklama
spotřebitelé
zákazníci
Autor: Vysekalová, Jitka
Anotace: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: