Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26474
Překlad názvu:
Vydání: 4. aktual. a rozšíř. vyd.
Rok vydání: 2012
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Expert
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 324 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-4005-8
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Psychologie reklamy
Další názvová informace:
Klíčové slovo: aspekty psychologické
emoce
etika
komunikace
neuromarketing
psychologie
reklama
Autor: Vysekalová, Jitka
Anotace: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: