Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Marketingová komunikace |
Další názvová informace:
|
jak komunikovat na našem trhu |
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Karlíček, Miroslav |
Klíčové slovo:
|
komunikace marketing nástroje podpora prodej public relations reklama |
Anotace:
|
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. |
Vydání:
|
2. aktual. a dopl. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Grada Publishing |
Rok vydání:
|
2016 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
221 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
, |
ISBN:
|
978-80-247-5769-8 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}