Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26473
Překlad názvu:
Vydání: 2. aktual. a dopl. vyd.
Rok vydání: 2016
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice:
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 221 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-5769-8
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Marketingová komunikace
Další názvová informace: jak komunikovat na našem trhu
Klíčové slovo: komunikace
marketing
nástroje
podpora
prodej
public relations
reklama
Autor: Karlíček, Miroslav
Anotace: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: