Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26472
Překlad názvu:
Vydání: 4. aktual a dopl. vyd.
Rok vydání: 2018
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice:
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 232 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-5865-7
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Reklama
Další názvová informace: jak dělat reklamu
Klíčové slovo: kampaně
komunikace
marketing
reklama
Autor: Vysekalová, Jitka
Anotace: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: