Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26471
Překlad názvu:
Vydání: 3. aktual. vyd.
Rok vydání: 2010
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Marketing
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 208 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-3492-7
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Reklama
Další názvová informace: jak dělat reklamu
Klíčové slovo: kampaně
komunikace
marketing
reklama
Autor: Vysekalová, Jitka
Anotace: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: