Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Reklama |
Další názvová informace:
|
jak dělat reklamu |
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Vysekalová, Jitka |
Klíčové slovo:
|
kampaně komunikace marketing reklama |
Anotace:
|
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. |
Vydání:
|
3. aktual. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Grada Publishing |
Rok vydání:
|
2010 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
Marketing |
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
208 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
, |
ISBN:
|
978-80-247-3492-7 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}