Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Reklama
Další názvová informace: jak dělat reklamu
Překlad názvu:
Autor: Vysekalová, Jitka
Klíčové slovo: kampaně
komunikace
marketing
reklama
Anotace: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Vydání: 3. aktual. vyd.
Místo vydání: Praha
Nakladatel: Grada Publishing
Rok vydání: 2010
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice: Marketing
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 208 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-247-3492-7
Odkaz na dokument (URL):
Připojené soubory:
Odborná knihovna BOZP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@rilsa.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}