Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Učitel v odborném vzdělávání |
Další názvová informace:
|
jeho specifika v kontextu kurikulárních změn |
Překlad:
|
|
Autor:
|
Serafín, Čestmír Havelka, Martin |
Klíčové slovo:
|
praxe odborná vzdělávání učitelé kompetence myšlení |
Anotace:
|
Střední odborné školství je důležitým článkem v systému vzdělávání odborníků. Připravuje odborníky přímo do praxe, ale také významně spoluutváří tu část profilu absolventa, která mu umožňuje lépe zvládnout další studium na vysoké škole. Klíčovou roli v této přípravě hraje pedagogický pracovník - učitel odborných předmětů. Pro střední odborné školství je charakteristická praktická orientace a s ní související širší využívání integrovaných podob výuky a integrovaných učebních předmětů, které ale s sebou přivádějí řadu problémů právě v procesu kurikulárních změn středního školství. Lze to charakterizovat nedůvěrou k strukturované výuce, nedůvěrou k pojetí kurikula a to jak ze strany vedení škol, samotných vyučujících, tak i mnohých rodičů a odborné veřejnosti. |
Jazyk dokumentu:
|
|
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Ústí2009-učitel v odborném vzdělávání,specifika |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}