???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
|
Překlad: |
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
|
Ročník: |
2009
|
Číslo: |
nezadáno
|
Rozsah (stránky): |
5 s.
|
Název zdroje: |
Mezinárodní konference „Strategie technického vzdělávání v reflexi doby“
|
Rok vydání: |
2009
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Ústí2009-učitel v odborném vzdělávání,specifika
|
Název: |
Učitel v odborném vzdělávání
|
Další názvová informace: |
jeho specifika v kontextu kurikulárních změn
|
Klíčové slovo: |
praxe odborná
vzdělávání
učitelé
kompetence
myšlení
|
Autor: |
Serafín, Čestmír
Havelka, Martin
|
Anotace: |
Střední odborné školství je důležitým článkem v systému vzdělávání odborníků. Připravuje odborníky přímo do praxe, ale také významně spoluutváří tu část profilu absolventa, která mu umožňuje lépe zvládnout další studium na vysoké škole. Klíčovou roli v této přípravě hraje pedagogický pracovník - učitel odborných předmětů. Pro střední odborné školství je charakteristická praktická orientace a s ní související širší využívání integrovaných podob výuky a integrovaných učebních předmětů, které ale s sebou přivádějí řadu problémů právě v procesu kurikulárních změn středního školství. Lze to charakterizovat nedůvěrou k strukturované výuce, nedůvěrou k pojetí kurikula a to jak ze strany vedení škol, samotných vyučujících, tak i mnohých rodičů a odborné veřejnosti.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|