Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Virtual learning for safety, why not a smartphone? |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Virtuální učení pro bezpečnost, proč ne chytrý telefon? |
Autor:
|
Dholakiya, Nishaben Desai |
Klíčové slovo:
|
bezpečnost laboratoře metody vzdělávací školení školy vysoké technologie mobilní telefony chytré vzdělávání |
Anotace:
|
Tento článek si klade za cíl prozkoumat efektivitu virtuálního vzdělávacího prostředí (VLE) s využitím Kolbovy experimentální teorie učení (ELT) pro chemickou bezpečnost laboratoří. Model VLE destilační kolony na oddělení chemického inženýrství na University of Nottingham (UK) byl navržen pro účely školení o bezpečnosti a informovanosti o nebezpečí pro studenty prvního ročníku. Základními pedagogickými myšlenkami modelu bylo porovnat účinnost pasivního učení používaného v tradičním bezpečnostním výcviku se způsobem, jakým může VLE poskytovat aktivní vzdělávací platformu. Na základě získaných zkušeností tento článek zkoumá problémy, které vznikly při korelaci modelu VLE s Kolbovým ELT. Některé z nevýhod modelu VLE byly vzaty v úvahu při navrhování aplikace pro mobilní hry pro účely školení bezpečnosti v laboratořích ve Výzkumné laboratoři Ústavu energetických materiálů Univerzity Pardubice (Česká republika). |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
virtual learning for safety |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}