Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 26215
Překlad: Virtuální učení pro bezpečnost, proč ne chytrý telefon?
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 38
Číslo: 2
Rozsah (stránky): 8 s.
Název zdroje: Process Safety Progress
Rok vydání: 2019
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: virtual learning for safety
Název: Virtual learning for safety, why not a smartphone?
Další názvová informace:
Klíčové slovo: bezpečnost
laboratoře
metody vzdělávací
školení
školy vysoké
technologie mobilní
telefony chytré
vzdělávání
Autor: Dholakiya, Nishaben Desai
Anotace: Tento článek si klade za cíl prozkoumat efektivitu virtuálního vzdělávacího prostředí (VLE) s využitím Kolbovy experimentální teorie učení (ELT) pro chemickou bezpečnost laboratoří. Model VLE destilační kolony na oddělení chemického inženýrství na University of Nottingham (UK) byl navržen pro účely školení o bezpečnosti a informovanosti o nebezpečí pro studenty prvního ročníku. Základními pedagogickými myšlenkami modelu bylo porovnat účinnost pasivního učení používaného v tradičním bezpečnostním výcviku se způsobem, jakým může VLE poskytovat aktivní vzdělávací platformu. Na základě získaných zkušeností tento článek zkoumá problémy, které vznikly při korelaci modelu VLE s Kolbovým ELT. Některé z nevýhod modelu VLE byly vzaty v úvahu při navrhování aplikace pro mobilní hry pro účely školení bezpečnosti v laboratořích ve Výzkumné laboratoři Ústavu energetických materiálů Univerzity Pardubice (Česká republika).
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: