???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
26215
|
Překlad: |
Virtuální učení pro bezpečnost, proč ne chytrý telefon?
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
eng
|
Ročník: |
38
|
Číslo: |
2
|
Rozsah (stránky): |
8 s.
|
Název zdroje: |
Process Safety Progress
|
Rok vydání: |
2019
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
virtual learning for safety
|
Název: |
Virtual learning for safety, why not a smartphone?
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
bezpečnost
laboratoře
metody vzdělávací
školení
školy vysoké
technologie mobilní
telefony chytré
vzdělávání
|
Autor: |
Dholakiya, Nishaben Desai
|
Anotace: |
Tento článek si klade za cíl prozkoumat efektivitu virtuálního vzdělávacího prostředí (VLE) s využitím Kolbovy experimentální teorie učení (ELT) pro chemickou bezpečnost laboratoří. Model VLE destilační kolony na oddělení chemického inženýrství na University of Nottingham (UK) byl navržen pro účely školení o bezpečnosti a informovanosti o nebezpečí pro studenty prvního ročníku. Základními pedagogickými myšlenkami modelu bylo porovnat účinnost pasivního učení používaného v tradičním bezpečnostním výcviku se způsobem, jakým může VLE poskytovat aktivní vzdělávací platformu. Na základě získaných zkušeností tento článek zkoumá problémy, které vznikly při korelaci modelu VLE s Kolbovým ELT. Některé z nevýhod modelu VLE byly vzaty v úvahu při navrhování aplikace pro mobilní hry pro účely školení bezpečnosti v laboratořích ve Výzkumné laboratoři Ústavu energetických materiálů Univerzity Pardubice (Česká republika).
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|