???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
|
Překlad: |
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
slo
|
Ročník: |
26
|
Číslo: |
26
|
Rozsah (stránky): |
6 s.
|
Název zdroje: |
XXVI. International Colloquium on the Management of Educational Process
|
Rok vydání: |
2008
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Borsukova_Gabalova_info gramotnost
|
Název: |
Informatická gramotnosť a jazyková kompetencia = nevyhnutnosť
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
gramotnost informační
jazyky
kompetence
vzdělávání
|
Autor: |
Borsuková, Hana
Gabaľová, Veronika
|
Anotace: |
Perspektivní záměry Evropské komise směřují v souladu s cílem boloňské deklarace ke zvyšování kvality občana Evropy a to zejména získáváním klíčových kompetencí každého jednotlivce: "Klíčové kompetence tvoří soubor prioritních výchovných a vzdělávacích cílů, které poskytují jednotlivcům vstupujícím do vzdělávání perspektivní dlouhodobě využitelné vzdělávání v podmínkách, ve kterých je velmi těžko prognózovat rychlé změny ve vývoji vědy, techniky a společnosti "(BAJTOŠ, 2004). Klíčové kompetence se týkají několika oblastí, ke kterým patří i informatizace a cizojazyčné znalosti. Vstup dovedností v uvedených oblastech se považuje za samozřejmý předpoklad pro získání dobrého pracovního místa a stává se nezbytností pro profesní mobilitu. Počítačové a cizojazyčné znalosti a dovednosti se staly relevantními klíčovými kompetencemi, které se významně podílejí na efektivním získávání poznatků ať už při dalším vzdělávání, nebo při získávání zaměstnání.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|