Anotace: |
Autor se v článku zamýšlí nad otázkou, jak mohou manažeři a vedoucí pracovníci zajistit v procesu digitální transformace, navzdory tlaku změn a dynamických procesů to, aby týmy a jednotliví pracovníci zůstávali zdraví, kvalifikovaní a motivovaní. Pokud totiž nefunguje ve firmě zdravé vedení, míra inovací a produktivity nedosahuje očekávání, pak dochází k tomu, že se firma propadá na trhu. Jednou z příčin může být soužití tradičních a nových modelů vedení. Autor podrobně rozebírá jednotlivé mýty v této oblasti (kompetence je módní téma, odbornost není důležitá, sociální kompetence je klíčem k úspěchu, manažeři musí být extrovertní, Průmysl 4.0 a digitální transformace je nová éra života německé společnosti, pokud chce člověk pochopit, co znamená digitální transformace, musíte jít do Silicon Valley, digitalizace je především otázkou technologie).
|