???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
25794
|
Překlad: |
Výukový software postavený na virtuální realitě: výzkum ukazuje pro studenty silné výsledky
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
eng
|
Ročník: |
63
|
Číslo: |
12
|
Rozsah (stránky): |
s. 35-38
|
Název zdroje: |
Professional Safety
|
Rok vydání: |
2018
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
VR TRAINING
|
Název: |
VR training software
|
Další názvová informace: |
research shows strong results for learners
|
Klíčové slovo: |
realita virtuální
scénáře
software
školení
výbušniny
výuka
vzdělávání
|
Autor: |
Rolando, John
|
Anotace: |
Realistický adaptivní interaktivního výukový systém (Realistic Adaptive Interactive Learning System, RAILS) je softwarový učební software založený na hře vyvinutý pro výcvik prvních respondentů. Tento software pomáhá uživatelům naučit se detekovat a zmírňovat výbušniny v systému založeném na scénářích s pomocí virtuálního lektora. Výzkum provedený s různorodou skupinou absolventů ukazuje, že uživatelé RAILS překonali kontrolní skupinu dělající testy.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|