Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 25350
Překlad názvu:
Vydání: 1. vyd.
Rok vydání: 2016
Nakladatel: VeRBum
Místo vydání: Zlín
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice:
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 254 s.
Další údaje o rozsahu: ,
ISBN: 978-80-87500-80-4
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Sociální marketing
Další názvová informace:
Klíčové slovo: marketing sociální
reklama
Autor: Bačuvčík, Radim
Anotace: Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: