Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Karta BOZP pro profesi |
Další názvová informace:
|
Operátor zákaznické linky |
Překlad:
|
|
Autor:
|
|
Klíčové slovo:
|
bezpečnost práce call-centra karta BOZP nástroje preventivní operátoři pomůcky pracovní prevence rizik služby zákaznické telekomunikace |
Anotace:
|
Typickým prostředím pro činnosti vykonávané operátory zákaznické linky je prostředí uvnitř administrativních objektů, vč. pracovišť typu open space. Nezřídka jde v call centrech o noční práci. Karta BOZP uvádí stručný výčet prováděných pracovních činností, kvalifikační požadavky pro tuto pracovní pozici, relevantní mimořádné provozní události, základní opatření pro předcházení mimořádným událostem nebo jejich následkům, rizikové faktory spojené s prací těchto pracovníků. Pokyny pro zajištění bezpečnosti práce jsou v kartě diferencovány z pohledu obecných zásad práce v call centru, používání kancelářské techniky (práce se zobrazovacími jednotkami) a používání kuchyňského vybavení pro přípravu nápojů a občerstvení. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Karta BOZP_Operátor |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}