Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Karta BOZP pro profesi
Další názvová informace: Operátor zákaznické linky
Překlad:
Autor:
Klíčové slovo: bezpečnost práce
call-centra
karta BOZP
nástroje preventivní
operátoři
pomůcky pracovní
prevence rizik
služby zákaznické
telekomunikace
Anotace: Typickým prostředím pro činnosti vykonávané operátory zákaznické linky je prostředí uvnitř administrativních objektů, vč. pracovišť typu open space. Nezřídka jde v call centrech o noční práci. Karta BOZP uvádí stručný výčet prováděných pracovních činností, kvalifikační požadavky pro tuto pracovní pozici, relevantní mimořádné provozní události, základní opatření pro předcházení mimořádným událostem nebo jejich následkům, rizikové faktory spojené s prací těchto pracovníků. Pokyny pro zajištění bezpečnosti práce jsou v kartě diferencovány z pohledu obecných zásad práce v call centru, používání kancelářské techniky (práce se zobrazovacími jednotkami) a používání kuchyňského vybavení pro přípravu nápojů a občerstvení.
Jazyk dokumentu: cze
Název zdroje: Bezpečnost a hygiena práce
Ročník: 67
Číslo: 12
Rozsah (stránky): s. 15-18
Rok vydání: 2017
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuKarta BOZP_Operátor
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}