Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 24979
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník: 67
Číslo: 12
Rozsah (stránky): s. 15-18
Název zdroje: Bezpečnost a hygiena práce
Rok vydání: 2017
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Karta BOZP_Operátor
Název: Karta BOZP pro profesi
Další názvová informace: Operátor zákaznické linky
Klíčové slovo: bezpečnost práce
call-centra
karta BOZP
nástroje preventivní
operátoři
pomůcky pracovní
prevence rizik
služby zákaznické
telekomunikace
Autor:
Anotace: Typickým prostředím pro činnosti vykonávané operátory zákaznické linky je prostředí uvnitř administrativních objektů, vč. pracovišť typu open space. Nezřídka jde v call centrech o noční práci. Karta BOZP uvádí stručný výčet prováděných pracovních činností, kvalifikační požadavky pro tuto pracovní pozici, relevantní mimořádné provozní události, základní opatření pro předcházení mimořádným událostem nebo jejich následkům, rizikové faktory spojené s prací těchto pracovníků. Pokyny pro zajištění bezpečnosti práce jsou v kartě diferencovány z pohledu obecných zásad práce v call centru, používání kancelářské techniky (práce se zobrazovacími jednotkami) a používání kuchyňského vybavení pro přípravu nápojů a občerstvení.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: