Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Comprehending product warning information |
Další názvová informace:
|
age-related effects and the roles of memory, inferencing, and knowledge |
Překlad:
|
Pochopení výstražných informací o produktu : působení s ohledem na věk a role paměti, dedukce a znalostí |
Autor:
|
Hancock, E. |
Klíčové slovo:
|
informace paměť věk |
Anotace:
|
Dva experimenty ke zjištění, zda věk působí na pochopení explicitních a implicitních výstražných informací a jaká je povaha tohoto působení. Zjištěno, že starší lidé měli potíže s pochopením informace, i když byla explicitní. Doporučení, aby autoři etiket na zboží, výstrah a instrukcí minimalizovali paměťovou zátěž a maximalizovali možnost využití znalostí. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
Název zdroje:
|
Human Factors |
Ročník:
|
47 |
Číslo:
|
2 |
Rozsah (stránky):
|
s. 217-234 : 4 tab., lit. |
Rok vydání:
|
2005 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
comprehending_product_warning_information.pdf |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}