Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Výzkum snižování následků kolizí kolejových a silničních vozidel a reálné ověření technologií pro konstrukci kabin kolejových vozidel z netradičních materiálů
Další názvová informace:
Hlavní řešitel: Advenced Engineering, s.r.o.
Řešitelský tým: Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v.v.i.,
Azin, s.r.o.,
Výzkumný ústav kolejových vozidel, a.s.
Poskytovatel: MPO
Interní číslo:
Kód projektu: FR-TI1/113
Typ projektu: granty - ČR
Datum začátku úkolu: 1. 5. 2009 0:00:00
Datum ukončení úkolu: 31. 12. 2012 0:00:00
Anotace:
Klíčové slovo: konstrukce
kabiny
vozidla
vozidla kolejová
vozidla silniční
technologie
snižování
Nakladatel:
Rok vydání: 2012-12
Místo vydání:
Počet stran:
Připojené soubory: Soubory k výzkumné zprávěHodnocení vybraných klíčových prvků ergonomického řešení kabiny tramvaje
Soubory k výzkumné zprávězaverecna_zprava_VUBP
Soubory k výzkumné zprávězaverecna_zprava_VUBP_JM
zobrazen soubor 1 z 3  Další Poslední
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}