???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
23108
|
Překlad: |
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
eng
|
Ročník: |
40
|
Číslo: |
6
|
Rozsah (stránky): |
s. 582-596 : obr., tab., grafy
|
Název zdroje: |
Scandinavian Journal of Work, Environment & Health
|
Rok vydání: |
2014
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
efficiacy of an internet-based
|
Název: |
Efficacy of an internet-based problem-solving training for teachers
|
Další názvová informace: |
results of a randomized controlled trial
|
Klíčové slovo: |
deprese
Internet
metody vzdělávací
problémy duševní
stres
učitelé
vzdělávání
zátěž psychická
|
Autor: |
Ebert, David Daniel
|
Anotace: |
Primárním účelem této randomizované kontrolované studie bylo zhodnotit účinnost na internetu založeném vzdělávání v problematice řešení problémů (iPST, internet-based problém-solving training) pro zaměstnance v oblasti vzdělávání (učitelé), kteří mají příznaky deprese. Výsledky ukázaly, že iPST je účinnou formou vzdělávání, která vede ke snižování symptomů deprese mezi učiteli. Pokud by byla tato výuková metoda šířena ve velkém měřítku, mohla by přispět ke snížení psychické zátěže související se stresem mezi učiteli.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|