Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 23108
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 40
Číslo: 6
Rozsah (stránky): s. 582-596 : obr., tab., grafy
Název zdroje: Scandinavian Journal of Work, Environment & Health
Rok vydání: 2014
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: efficiacy of an internet-based
Název: Efficacy of an internet-based problem-solving training for teachers
Další názvová informace: results of a randomized controlled trial
Klíčové slovo: deprese
Internet
metody vzdělávací
problémy duševní
stres
učitelé
vzdělávání
zátěž psychická
Autor: Ebert, David Daniel
Anotace: Primárním účelem této randomizované kontrolované studie bylo zhodnotit účinnost na internetu založeném vzdělávání v problematice řešení problémů (iPST, internet-based problém-solving training) pro zaměstnance v oblasti vzdělávání (učitelé), kteří mají příznaky deprese. Výsledky ukázaly, že iPST je účinnou formou vzdělávání, která vede ke snižování symptomů deprese mezi učiteli. Pokud by byla tato výuková metoda šířena ve velkém měřítku, mohla by přispět ke snížení psychické zátěže související se stresem mezi učiteli.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: