Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Efficacy of an internet-based problem-solving training for teachers |
Další názvová informace:
|
results of a randomized controlled trial |
Překlad:
|
|
Autor:
|
Ebert, David Daniel |
Klíčové slovo:
|
deprese Internet metody vzdělávací problémy duševní stres učitelé vzdělávání zátěž psychická |
Anotace:
|
Primárním účelem této randomizované kontrolované studie bylo zhodnotit účinnost na internetu založeném vzdělávání v problematice řešení problémů (iPST, internet-based problém-solving training) pro zaměstnance v oblasti vzdělávání (učitelé), kteří mají příznaky deprese. Výsledky ukázaly, že iPST je účinnou formou vzdělávání, která vede ke snižování symptomů deprese mezi učiteli. Pokud by byla tato výuková metoda šířena ve velkém měřítku, mohla by přispět ke snížení psychické zátěže související se stresem mezi učiteli. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
efficiacy of an internet-based |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}