Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Efficacy of an internet-based problem-solving training for teachers
Další názvová informace: results of a randomized controlled trial
Překlad:
Autor: Ebert, David Daniel
Klíčové slovo: deprese
Internet
metody vzdělávací
problémy duševní
stres
učitelé
vzdělávání
zátěž psychická
Anotace: Primárním účelem této randomizované kontrolované studie bylo zhodnotit účinnost na internetu založeném vzdělávání v problematice řešení problémů (iPST, internet-based problém-solving training) pro zaměstnance v oblasti vzdělávání (učitelé), kteří mají příznaky deprese. Výsledky ukázaly, že iPST je účinnou formou vzdělávání, která vede ke snižování symptomů deprese mezi učiteli. Pokud by byla tato výuková metoda šířena ve velkém měřítku, mohla by přispět ke snížení psychické zátěže související se stresem mezi učiteli.
Jazyk dokumentu: eng
Název zdroje: Scandinavian Journal of Work, Environment & Health
Ročník: 40
Číslo: 6
Rozsah (stránky): s. 582-596 : obr., tab., grafy
Rok vydání: 2014
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuefficiacy of an internet-based
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}